|
کدخبر: 179102

این خودروها گران شدند + جزییات

بازار خرید و فروش خودرو همچنان راکد است اما در برخی از محصولات مانند پژو و سمند بازار شاهد افزایش قیمت است.

خودرو این خودروها گران شدند + جزییات

در بازار خرید و فروش خودرو نوسانات قیمتی نسبت به هفته گذشته کاهش قابل توجهی داشته است فقط در چند محصول داخلی بازار شاهد افزایش قیمت است.

البته شرایط انتخاباتی ثبات نرخ ارز و بلاتکلیفی بازار در تعیین سیاست گذاری ها در بخش خودرو عاملی شده تا معاملات در سطح بازار متوقف شود. فقط در بعضی از محصولات که عرصه خودروسازان کاهش یافته است بازار شاهد افزایش قیمت بوده است.

به عنوان نمونه قیمت پژو ۲۰۶ طی روزهای اخیر از ۲۰۴ میلیون تومان به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است علاوه براین در خانواده سمند نیز بازار شاهد افزایش قیمت است

دربازار خرید و فروش خودرو، سمند سورن ۲۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۵۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۴۵۶ میلیون تومان، دنا ۲۷۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین، پراید ۱۱۱ نیز با قیمت ۱۳۳ میلیون تومان، تیبادو ۱۳۶ میلیون تومان، کوئیک دنده ای ۱۵۰ میلیون تومان، پژو پارس ۲۲۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ ۱۱۹ میلیون تومان و سمند ای اف سون ۲۱۵ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۱۹۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گفته فعالان بازار، همچنان رونق در معاملات خودرو وجود نداشته و اکثریت مردم ترجیح می دهند معاملات خود را به بعد از انتخابات موکول کنند.

البته این موضوع برای آن دسته از افرادی که نیاز ضروری برای خرید خودرو دارند خوشایند نیست چرا که فروشندگان خودروها را با قیمتی بالاتر به آنها اعلام می کنند و در این شرایط آنها مجبور به خرید هستند.

به صورت کلی خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی شود محصولات خارجی نیز قیمت های غیرمعقول داشته و فروشنده با درنظر گرفتن شرایط قیمت مورد دلخواه خود را به خریدار اعلام می کند.

منبع: تسنیم
  • علی ارسالی در

    درتهیه نان شب هلاک شدیم خرید خودرو که پیش کش دولتمردان فاسد که زندگی ملت ایران را نابود کردند

ارسال نظر