|
کدخبر: 177505

شاسی بلند جذاب ایتالیایی در راه بازار + عکس

پوروسانگو ۲۰۲۲ اولین شاسی‌بلند فراری بهترین عملکرد و سرگرمی رانندگی را در کلاس خود ارائه می‌دهد و راحتی بسیار عالی را به ارمغان می آورد.

خودرو شاسی بلند جذاب ایتالیایی در راه بازار + عکس

فراری در گذشته گفته بود که خودرو شاسی بلند نخواهد ساخت اما اکنون خبر از تولید کراس‌اوری لوکس با نام پوروسانگو (پوروسانگو ) داده است که به زبان ایتالیایی به معنی اصیل است.

شاسی‌بلند فراری بهترین عملکرد و سرگرمی رانندگی را در کلاس خود ارائه می‌دهد و راحتی بسیار عالی را به ارمغان می آورد. همانطور که گفته شد قرار نبود فراری شاسی بلندی به بازار عرضه کند و هرگز فکر نمی‌کردیم روزی را که یک SUV فراری به واقعیت تبدیل می‌شود، اما در واقعیت اکنون این خودرو با قیمتی گران و البته عملکردی بالا عرضه می شود.

اکنون صحنه برای فراری پوروسانگو ۲۰۲۲ آماده می‌شود؛ این خبر علی رغم پیام رسانی قبلی این شرکت مبنی بر اینکه SUV جایی در صحنه ندارد، می‌رسد. مطمئناً برای داشتن چنین سواری نیاز به ثروت فوق العاده بالایی دارید چرا که قیمت این خودرو بسیار بالاست.

قیمت‌ها ممکن است از ۳۵۰ هزار دلار شروع شود. هرچند یک SUV با عملکرد بالا با نشان اسب فراری، مارک تجاری را خراب نمی‌کند. از این گذشته، تکرار‌های موفقیت آمیز این مفهوم به خوبی به مارک‌های اتومبیل‌های اسپرت مانند پورشه و لامبورگینی کمک کرده است.

هنگامی که پوروسانگو وارد بازار شود (احتمالاً در سال ۲۰۲۲) این یک مدل جدید برای سری فراری و همچنین اولین SUV سازنده ابرخودرو ایتالیایی خواهد بود. مطمئن نیستیم که چه چیزی در زیر کاپوت قرار خواهد گرفت، اما پوروسانگو ممکن است یک موتور V-۸ توربوشارژ یا یک موتور V-۱۲ قدرتمند مانند موتور‌های فوق العاده افسانه‌ای فراری داشته باشد.

پوروسانگو2

محرک چهار چرخ کاملاً مشخص است و از دیدن این خودرو در قالب یک سیستم هیبریدی تعجب نخواهیم کرد. فراری در سال ۲۰۱۴ دارای یک پیشرانه هیبریدی ۹۵۰ اسب بخاری و V-۱۲ در هایپرکار LaFerrari خود بود و یک چیز قطعی است و آن قدرتمند بودن آن است. پوروسانگو وارد جنگ‌ها قدرت اسب بخار علیه بنتلی بنتایگا ۶۲۶ اسب بخار، لامبورگینی اوروس ۶۴۱ اسب بخار و استون مارتین DBX خواهد شد که از یک موتور V-۸ با قدرت ۵۴۲ اسب بخار تأمین می‌شود که توسط نوابغ پیشرانه در مرسدس-AMG تأمین می‌شود.

حتی اگر پوروسانگو به یک پیشرانه هیبریدی تبدیل شود، انتظار نداریم که این یک پیشرو در مصرف سوخت باشد. تمرکز فراری بر روی عملکرد بدین معناست که هر آنچه که نیرو محرکه می‌تواند از کمک موتور‌های الکتریکی بدست آورد به جای صرفه جویی در مصرف سوخت به شتاب دهی کمک می‌کند.

هیچ عکس مفهومی از فضای داخلی منتشر نشده است، بنابراین نمی‌دانیم که کابین پوروسانگو چگونه خواهد بود، اما انتظار می‌رود یک چیدمان متمرکز بر راننده با اتاق برای چهار بزرگسال و یک محفظه بار مناسب داشته باشد. چرم زرق و برق دار و تزئینات فیبر کربن به احتمال زیاد هر اینچ از فضای داخلی مجلل فراری را تزئین می‌کند. اطلاعات بیشتر مطمئناً در ماه‌های منتهی به راه اندازی پوروسانگو در سال ۲۰۲۲ فاش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر