|
کدخبر: 174924

آغاز فروش فوق العاده خودروسازی سایپا با قیمت جدید

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده خودروهای سواری خود را با قیمت جدید در خرداد ۱۴۰۰ اجرا خواهد کرد.

خودرو آغاز فروش فوق العاده خودروسازی سایپا با قیمت جدید

گروه خودروسازی سایپا به مناسب سالگرد آزادسازی خرمشهر، فروش فوق العاده ۴ مدل از محصولات خود را با قیمت جدید در خرداد ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

در این طرح فروش کوییک دنده‌ای و کوییک آر به همراه تیبا صندوق دار تیپ SX و وانت ۱۵۱ با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست مشتریان می‌رسند. با توجه به بخشنامه فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت ۱۴ روز امروز سه شنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

قیمت خودرو‌ها بر اساس مصوبه اخیر شورای رقابت تعیین شده است. این طرح فروش به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، فرایند اولیه ثبت نام را طی کنند.

همچنین توجه داشته باشید که در صورت تقاضای فراتر از ظرفیت، برنامه قرعه کشی برای تعیین منتخبان برگزار خواهد شد. از سویی متقاضیان طرح فروش فوری محصولات سایپا، باید پیش از ثبت نام به قوانین اعلام شده توجه داشته باشند.

در حال حاضر همچنان فرایند ثبت نام خودرو‌ها بر اساس مصوبه‌های کمیته خودرو است و قوانین قبلی برای خرید خودرو همچنان باقی است.

قیمت ۴ محصول سایپا در بخشنامه خرداد ۱۴۰۰

با آغاز فروش فوری محصولات سایپا مشخص شد که قیمت جدید کوییک آر ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان و وانت ۱۵۱ هم ۱۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بر اساس بخشنامه اخیر سایپا قیمت تیبا صندوق دار SX با رینگ فولادی به ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و کوییک دنده‌ای هم در کارخانه به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار تومان رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر