|
کدخبر: 152270

دو طرح فروش سایپا از امروز

متقاضیان خودرو سایپا برای ثبت نام خودروهای سایپا از امروز می توانند با مراجعه به سایت سایپا در طرح فروش سایپا به ثبت نام خودروهای سایپا اقدام کنند.

خودرو دو طرح فروش سایپا از امروز

گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در مشارکت متقاضیان خرید محصولات این گروه خودروسازی، برای اولین بار و به صورت همزمان دو طرح فروش فوری و پیش فروش محصولات خود را به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می‌کند.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز ۱۸ بهمن ۹۹

طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا و پیش فروش یکساله ۹ محصول این گروه خودروسازی شامل شاهین، انواع کوییک، ساینا، تیبا و سایپا ۱۵۱ از شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

برای ثبت نام خودرو سایپا ویژه بهمن ۹۹ می توانید با مراجعه به سایت سایپا و یا از طریق لینک های زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

ثبت نام پیش فروش سایپا ۱۸ بهمن ۹۹

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد طرح پیش فروش محصولات خود را از امروز شنبه ۱۸بهمن آغاز کند. در این مرحله ۶ محصول از این گروه خودروسازی عرضه خواهد شد و ثبت نام تا ۳ روز ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه (به مدت ۳ روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

گفتنی است در این طرح های فروش خودروهای سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک.آر در طرح فروش فوق العاده و خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر نیز در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه خواهند شد.

 

منبع: راهبرد معاصر
  • ناشناس ارسالی در

    دارین تا ته میکنین به ملت دمتون گرم

ارسال نظر