|
کدخبر: 128904

قیمت پراید چقدر بالا رفت؟

با وجود افت قدرت خرید مردم و تقریبا به صفر رسیدن تقاضای خودرو در بازار، اما باز هم روند قیمت‌ها در بازار خودرو رو به کاهش نیست.

خودرو قیمت پراید چقدر بالا رفت؟

بررسی قیمت خودرو در طول ۱۰ روز اخیر در بازار نشان می‌دهد که بیشتر خودروها با توجه به روند صعودی قیمت دلار، مسیر رو به بالا را طی کرده‌اند.

در میان خودرو، پراید نیز از این قاعده مستثنا نبوده است، به طوری که پراید ۱۱۱ SE از ۱۵ مهر تاکنون با افزایشی در حدود ۶ میلیون تومان روبه‌رو شده است. هم‌اکنون پراید ۱۱۱ SE در بازار ۱۴۳ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین پراید ۱۳۱ SE نیز در بازار با رشد ۳ میلیون تومان مواجه شده؛ به طوری که درحال‌حاضر با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پراید ۱۳۲ SE هم در طی ۱۰ روز گذشته از ۱۲۳ میلیون تومان به ۱۲۶ میلیون تومان تغییر کرده است؛ این یعنی افزایش ۳ میلیون تومانی این خودرو.

در بازار خودرو درحال‌حاضر پراید ۱۵۱ SE با قیمت ۱۲۳ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است؛ این در حالی است که ۱۵ مهر ماه ۱۲۱ میلیون تومان قیمت داشت. این خودرو در طول این مدت ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

پراید ۱۵۱ پلاس هم رشد ۴ میلیون تومانی قیمت را در ۱۰ روز گذشته تجربه کرده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار ۱۳۸ میلیون تومان قیمت دارد

منبع: رکنا
  • امیدندائی ارسالی در

    نظر به چه دردی میخوره بابا،،،،دیدگاه کجا بود،همه چشمارو یا بستیم یا محکم میمالیم ،لعنت خداببانیان

  • شهنام ارسالی در

    شما هم خوب دارین همدستی میکنید با دوتا قوطی سازان کشور...دو دقیقه قبل ریزش قیمت پنج دقیقه بعد ده تا رو قیمت واقعا الکی میزارید که جا بیفته مثل مرغ و تخم مرغ واقعا باعث ننگ هستن رسانه های ما ....وجدان خوبه پدرومادر دار باشید انسان باشید

ارسال نظر