|
کدخبر: 311830

قتل وحشتناک یک مرد توسط پسرش!

قدرالسهم یک خانه منجر به قتل هولناک پدر خانواده شد.

حوادث قتل وحشتناک یک مرد توسط پسرش!

همسر سابق و پسر مقتول اعتراف کردند با همدستی یکدیگر، مرد ۶۵ ساله را با بند تن‌پوش حمام خفه و جسدش را در محل تخلیه نخاله‌ها رها کردند.

مرد ۶۵ ساله به خاطر قدرالسهم، قربانی توطئه خانوادگی شد.

پس از گزارش ناپدید شدن مردی ۶۵ ساله، در کلانتری اندیشه شهریار تحقیقات برای یافتن او آغاز شد. پسر این مرد در تحقیقات گفت: پدرم از ۱۵ شهریور امسال با خودروی پرایدش از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. در ادامه تحقیقات مشخص شد، فقدانی از مدتی قبل، از همسرش جدا شده‌بود. مرد میانسال و همسر سابقش در یک ساختمان زندگی می‌کردند و مدتی بود بین آنها و پسرش درباره قدرالسهم خانه اختلاف‌هایی وجود داشت.

همسر سابق این مرد با فروش خودروی خود، در شهرستان پردیس یک آپارتمان برای پسرش رهن کرده و اسباب و اثاثیه منزل وی را به آنجا منتقل کرده‌بود. پسر نیز همراه همسر خود در آن آپارتمان زندگی می‌کردند. سرانجام همسر و پسر این مرد دستگیر شده و در تحقیقات اعتراف کردند با همدستی یکدیگر، مرد ۶۵ ساله را با بند تن‌پوش حمام خفه کرده و جسدش را در شهرستان زاویه استان مرکزی در محل تخلیه نخاله‌ها رها کرده‌ و برای رد گم کردن، خودروی این مرد را در شهرستان ملارد رها کرده و متواری شده‌اند. متهمان، انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات مالی با مقتول در خصوص قدرالسهم ساختمان سه طبقه محل زندگی‌شان عنوان کردند.

 

 

منبع: جام جم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها