|
کدخبر: 308833

مرگ یک افغانی با سیلی!

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از قتل یک افغانی به دست هموطنش در شرق استان تهران خبر داد.

حوادث مرگ یک افغانی با سیلی!

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از بیمارستان های شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با حضور در بیمارستان و بررسی جسد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی جسد مشاهده نکردند. در گام بعدی نیز با بررسی میدانی و تحقیقات از شاهدان صحنه جرم دریافتند؛ مقتول مردی ۲۵ ساله تبعه افغانستان با هموطن خود وارد مشاجره و درگیری شده و در ادامه قاتل با زدن یک سیلی به صورت مقتول باعث می شود وی کنترلش را از دست داده و دچار تشنج شود.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: قاتل توسط مردم دستگیر شده و سپس توسط پلیس به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد. مقتول نیز پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت، اما علی رغم اقدامات پزشکی صورت گرفته، جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه متهم در بازجویی های اولیه به درگیری با مقتول پس از مشاجره لفظی در خصوص مسائل کاری اقرار کرد خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت بررسی دقیق علت فوت در احتیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها