|
کدخبر: 207596

کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی با یک شیوه عجیب

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تبلیغ ساخت کابینت و کمد دیواری اقساطی در فضای مجازی، ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

حوادث کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی با یک شیوه عجیب

شهرام سلطانی بیان داشت: با ارجاع پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران، مال باخته دعوت و اظهار کرد، قصد خرید و نصب کابینت و کمد دیواری در منزل خود را داشته که با مراجعه به سایت‌های فضای مجازی با شخص آگهی دهنده آشنا و پس از تفاهم با واریز مبلغی به عنوان بیعانه مقرر شد فعالیت خود را آغاز کند. متعاقب این موضوع متهم به محل سکونتش مراجعه و ضمن اندازه گیری و انجام بخش کوچکی از کار، به بهانه خرید تجهیزات مورد نیاز، مبلغ ۷۰ میلیون ریال دریافت کرده است. پس از واریزی وجوه دیگر متهم پاسخگوی تماس‌های تلفنی نبوده و برای ادامه کار مراجعه نکرده است.

 وی ابراز داشت: در بررسی‌های پلیسی، هویت متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

  سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به این پایگاه به ۷ فقره جرم مشابه دیگر معترف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان اضافه کرد: متهم طی قرار تامین مناسب روانه زندان شد و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها