|
کدخبر: 203673

عکس های برهنه مانلی پخش شد / عامل انتشار عکس ها که بود؟ + عکس

سرکرده شبکه اسکورت دختران ایرانی و یکی از اعضای باندش بعد از محاکمه در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شدند.

حوادث عکس های برهنه مانلی پخش شد / عامل انتشار عکس ها که بود؟ + عکس

الکس قاچاقچی دختران ایرانی در انتظار اعدام است. الکس که از دختران ایرانی سوء استفاده می کرد به این جرم بازداشت شد. الکس تا کنون از دختران زیادی بهره جنسی برده است. الکس اکنون پس از مدت ۳ سال با تلاش اینترپل به ایران بازگشت. الکس این تبهکار حرفه ای سرکرده باند جنایتکارانه ای بود که اکنون اعدام در انتظارش است.

شهروز سخنوری، ملقب به الکس سرکرده یک شبکه بین‌المللی تبهکاری است که مدت ۳سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف با سازماندهی باندهای فحشا و منکرات اقدام به قاچاق دختران به خارج از کشور می‌کرد.

الکس سال۹۰ و بعد از دیپورت‌ شدن از دبی، همراه مادر و یک دختر معروف به مانلی به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی اقدام کرد.

الکس

اعدام برای الکس و همدستش

مانلی دست‌راست الکس در مورد علت دیپورت شهروز سخنوری از دبی می‌گوید: «الکس همراه چند نفر در دبی به گروگانگیری اعضای یک خانواده اقدام کرده و جلوی چشم پدر خانواده به مادر خانواده و دختر آنها تجاوز کردند. الکس به خاطر این کار ۶ماه زندانی و بعد هم دیپورت شد.»

الکس بعد از بازگشت به ایران با مانلی دوست شد و همراه مادر مانلی شبکه زیرزمینی خود را پایه‌گذاری کرد. الکس با تهیه چند عکس برهنه از مانلی و ارسال آن برای دوستان خود در خارج از کشور مقدمات سفر مانلی و مادرش به دبی را فراهم کرد و

سرانجام سال۹۱ مانلی و مادر شهروز به نام شاینا که تابعیت آمریکا را نیز دارد، وارد دبی شدند. بعد از این سفر الکس دو دختر را با وعده زندگی لاکچری فریب داد و راهی دبی کرد.

الکس بعد از راه‌انداختن سرویس اسکورت ایرانی، ایران را به مقصد مالزی ترک کرد تا از این کشور به مدیریت باند خود بپردازد. با پیگیری پلیس ایران، الکس و مانلی همراه دیگر اعضای این باند دستگیر و به ایران منتقل شدند.

پس از محاکمه متهمان در دادگاه انقلاب تهران برای الکس و یکی از اعضای باندش حکم اعدام صادر شد. ۵نفر دیگر از اعضای این پرونده به تحمل ۱۵سال حبس محکوم شدند. این رای در دیوان‌عالی کشور قابل تجدیدنظر است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها