|
کدخبر: 207468

کلاهبرداری بزرگ از زنان جوان / این مرد را بشناسید + عکس

فردی که خود را کارمند یکی از نهاد‌های امنیتی معرفی و به این وسیله از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، در قم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اعلام این خبر گفت: متهم ۴۱ ساله با انجام مانور متقلبانه و ادعای گرفتن وام کم بهره، مبالغی را از برخی افراد دریافت کرده و متواری شده بود.

سرهنگ قهرمان پور افزود: با اقدامات گسترده پلیسی مشخص شد متهم در شهر‌های مختلف کشور از جمله محمودآباد مازندران، زنجان، کرج، تهران، اصفهان و مرکزی تردد داشته و در حال کلاهبرداری به روش‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری متهم گفت: وی پس از ۲ ماه کاراطلاعاتی و عملیاتی در یکی از محور‌های مواصلاتی و قبل از ورود به استان دستگیر شد.

کلاهبرداری-قم

رئیس پلیس آگاهی با بیان این که تاکنون ۷ شاکی در این رابطه شناسایی شده اند: عمده این شاکیان خانم‌هایی هستند که برای ازدواج موقت از طرف یکی از آشنایان به متهم معرفی می‌شدند و پس از جلب اطمینان مورد کلاهبرداری قرار می‌گرفتند.

سرهنگ قهرمانپور با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم گفت: مالباختگان می‌توانند برای طرح شکایت با شماره ۰۲۵۲۲۸۲۱ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر