|
کدخبر: 182861

این پلیس قلابی را شناسایی کنید / عکس

این مرد را می‌شناسید قمی‌ها از دست او عاصی بودند.

این مرد که خود را مامور قلابی در قم معرفی می‌کرد به دام افتاد. این مامور قلابی به شکل پلیس در قم دست به اخاذی‌های مختلف می‌زد که دستگیر شد. این مامور قلابی بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پلیس از راننده ۲۰ خودرو مسافربر شخصی، ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

پلیس+قلابی+قم

سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارکرد: در پی شکایت چندتن از رانندگان خودروهای مسافربر شخصی مبنی بر اینکه فردی با جلب اعتماد و جعل عنوان پلیس به بهانه دریافت دارو برای پدرزن جانباز خود (فرضی و ساختگی) با دریافت کارت بانکی به همراه رمز کارت به چندین داروخانه و مراکز درمانی مراجعه و در فرصتی مناسب از حساب شان برداشت می‌کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و تلاش‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان، متهم شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم معتاد به مصرف مواد مخدر و دارای سوابق کیفری از جمله سرقت موتور سیکلت بوده که در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

سرهنگ اسماعیلی، رقم کلاهبرداری وی را ۵۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستور مقام قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم از همشهریان خواست، در صورتی که از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند به "پلیس آگاهی استان - اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری" واقع در خیابان ساحلی مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۲۸۲۱ تماس حاصل کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها