|
کدخبر: 182592

این فرد را سریعا شناسایی و به پلیس معرفی کنید / عکس

عکس چهره باز متهم فراری توسط پلیس انتشار یافت.

حوادث این فرد را سریعا شناسایی و به پلیس معرفی کنید / عکس

پلیس از شهروندان خواست که عکس چهره باز اورا شناسایی کنند. عکس چهره باز قاتل فراری در سقز است. عکس چهره باز متعلق به قاتل مرد ۵۵ ساله است. عکس چهره باز متهم بعد از ۴۵ روز انتشار یافت.
 چندی پیش فردی در یک نزاع و درگیری، مردی ۵۵ ساله را به قتل رسانده و از محل وقوع جرم متواری شده بود. با اعلام مراجع قضائی، پلیس از شهروندان خواست در صورت رویت و شناسایی این قاتل فراری، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

این حادثه صبح بیست‌ودوم اردیبهشت ماه امسال رخ داد. آن روز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از گاراژهای شهرستان سقز، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

در این درگیری مردی ۵۵ساله از نقاط مختلف بدن دچار جراحت عمیق به وسیله چاقو شده بود. این فرد بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

جراحت این فرد به حدی شدید بود که او در بیمارستان فوت کرد. مراتب به دلیل اهمیت موضوع با جدیت بیشتری دنبال شد. تلاش برای دستگیری ضارب اصلی در دستور کار قرار گرفت.

متهم به محض مجروح‌کردن مقتول و قبل از رسیدن مأموران متواری شده بود. بنابراین با هماهنگی مراجع قضائی تصویر قاتل در اختیار مأموران برای شناسایی او توسط شهروندان قرار گرفت.

سرهنگ صیدعلی صفری، فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه تلاش برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: «شهروندان با نهایت دقت، تصویر متهم را مشاهده کرده و به محض شناسایی او یا اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.»

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها