|
کدخبر: 182321

بازداشت مامور بانفوذ تهران!

مرد بانفوذ تهران مامور قلابی از آب درآمد.

مامور قلابی و بانفوذ در تهران در خیابان شریعتی دستگیر شد. این مامور قلابی به منظور اخاذی از تهرانی خود را مامور و بانفوذ در دستگاه‌های دولتی معرفی می‌کرد. مامور قلابی برای بازدید از واحدهای صنفی سرکشی می‌کرد و مردم تصور می‌کنند این مامور قلابی فردی در دستگاه‌های دولتی است به همین دلیل فریب او را می‌خوردند. این مامور قلابی با کارت شناسایی جعلی دست به فریب مردم می‌زد.

معاون نظارت بر ا ماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور از واحد‌های صنفی اخاذی می‌کرد.

 سرهنگ «نادر مرادی»در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی مطلع شدند فردی خود را به واحد‌های صنفی مامور معرفی می‌کند و ضمن بازدید از واحد‌های صنفی، در صورت مشاهده تخلفی از سوی آنها، با ترفند مساعدت برای عدم ارائه گزارش، مبالغی را اخاذی می‌کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران ما دست به کار شده و در تحقیقات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

مرادی تصریح کرد: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی با تلاش‌های شبانه روزی محل تردد وی را شناسایی و پنجم تیرماه متهم در حالی که قصد داشت از یک واحد صنفی در حوالی خیابان "شریعتی" بازدید کند دستگیر و به پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از بازجویی با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا کنون ۳ شاکی در این خصوص شناسایی شده است افزود: کارشناسان مبلغ کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال براورد شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس اماکن عمومی پایتخت همواره پشتیبان اصناف بوده وبا کسانی که بخواهند از این شرایط سو استفاده نموده برخورد جدی و قانونی صورت خواهد داد و از شهروندان و متصدیان صنوف، خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا اطز طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها