|
کدخبر: 179208

بازداشت زن تهرانی با یک هزار میلیارد تومان ثروت!

زن کلاهبردار که هزار میلیارد تومان از تعاونی‌ها به جیب زده بود بازداشت شد. این زن کلاهبردار بیشتر در مناطق یک و ۲۲ قربانی می‌گرفت.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای"در این خصوص اظهارکرد: در پی ارجاع پرونده زن کلاهبردار به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار و فروش خانه با جعل مدارک در منطقه یک و ۲۲ شهرداری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهمه ابتدا با جعل سند و در پوشش یک تعاونی مسکن خصوصی از ۱۸۷ شهروند پول گرفته است، افزود: زن جوان پس از دریافت‌های میلیونی از خریداران خانه ناپدید شده و از سال ۱۳۹۵ متواری بوده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: پس از گذشت مدتی پرونده مال باختگان با دستور مقام قضائی به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران ارجاع شد که در پی آن ماموران انتظامی با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی کلاهبردار در مدت ۴۸ ساعت شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: پس از شناسایی متهمه ماموران پلیس در یک عملیات پیچیده و با اقدامات فنی وی را در غرب تهران بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهمه از ۱۸۷شهروند به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال در تهران با جعل سند و به بهانه فروش خانه در پوشش یک تعاونی مسکن در منطقه یک و ۲۲ کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت: پرونده کلاهبرداری زن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر