|
کدخبر: 178912

این کلاهبردار اراکی را شناسایی و معرفی کنید! / عکس

این مرد که عکس چهره باز آن منتشر شده است برای کمک به مردم اراک است تا این کلاهبردار به دام بیفتد.

حوادث این کلاهبردار اراکی را شناسایی و معرفی کنید! / عکس

پلیس مرکزی در اراک عکس چهره باز این متهم را منتشر کرد تا مردم آن را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان از انتشار تصویر فردی کلاهبردار با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی در دست دارند موضوع را به پلیس گزارش کنند.

سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" در این باره اظهارکرد: چندی پیش شخصی با ارائه شکوائیه‌ای اذعان داشت فردی با معرفی خود به عنوان تبعه یکی از کشورهای خارجی از او کلاهبرداری کرده است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد شیاد با معرفی خود به عنوان تبعه یکی از کشورهای خارجی و با شگردی خاص و تقاضای پول رایج کشور و همچنین نشان دادن مقداری دلار، از فرد شاکی کلاهبرداری کرده و مبلغی از حساب بانکی او برداشت داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده اطلاعاتی از کلاهبرداری‌های دیگر این فرد به همین روش از شهروندان در استانی دیگر نیز به‌دست آمد که با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک، تصویر به‌دست آمده از متهم جهت شناسایی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت داشتن هر گونه اطلاعات از این فرد، با شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۲۶۲۱۶ پلیس آگاهی استان مرکزی تماس بگیرند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر