|
کدخبر: 162254

انتقام مادر و دختر مالباخته از سه زورگیر شرور

سارقان مسلح شبانه به خانه مادر و دختر تنها حمله کردند.آنها در دادگاه اظهار پشیمانی و تقاضای بخشش کردند.

اواسط آذر ماه سال۹۹ صدای فریادهای دختر جوان سکوت یکی از کوچه های محله تهرانپارس تهران را شکست. زمانی که اهالی بهت زده محل با فریادهای دختر جوان که از پنجره خانه شان فریاد می زد و می گفت: «کمک ... دزد» به سمت ساختمان محل سکونت او رفتند، دو سارق برای اینکه دم به تله ندهند پا به فرار گذاشتند.

دختر جوان به همراه مادرش شکایت خود را به ثبت رساندند و با ردیابی پلیس دو تن از سارقان به دام افتاده و راهی زندان شدند.این در حالی بود که متهم سوم از مهلکه گریخت.

شمارش معکوس برای محاکمه متهمان آغاز شد و دو متهم روز گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفتند.

شبانه وارد خانه مان شدند، کتکمان زدند و سرقت کردند

در ابتدای جلسه رسیدگی در دادگاه، دختر مالباخته در طرح شکایت خود گفت:«ما در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنیم.نمی دانم این سارقان چطور وارد آپارتمان شده بودند و پشت در واحد ما آمدند.بعد در زدند و من گمان کردم یکی از همسایه هاست و در را باز کردم.به محض باز شدن در،یکی از این دو سارق حاضر در دادگاه من را هول داد و با تهدید قمه وارد خانه مان شدند. من و مادرم خیلی ترسیده بودیم و جیغ می زدیم.مادرم می خواست جلوی سارقان را بگیرد.اما یکی از آنها به شدت به او سیلی زد و با کتک زدن به مادرم سعی کردند او را از سر راه خود کنار ببرند.بعد وارد خانه مان شدند و گوشی و چند وسیله الکترونیکی دیگر را برداشتند.اما وقتی من سر و صدا راه انداختم،آنها از ترس همسایه ها پا به فرار گذاشتند.»

سپس دختر جوان در حالی که گریه می کردادامه داد:«این حادثه باعث شده من و مادرم آسیب روحی زیادی ببینیم.متهمان اموال مسروقه را پس دادند اما روحیه ما به هم ریخته است.»

اشتباه کردیم وارد خانه آنها شدیم

یکی از متهمان که فرزند خردسالش هم در دادگاه حاضر شده بود، در دفاع از خود گفت:«آقای قاضی من زن و بچه دارم.خیلی از این کار خودم پشیمانم.هیچ حرفی در دفاع از خودم ندارم جز اینکه از این مادر و دختر می خواهم من را ببخشند.»

متهم دیگر هم که همسر باردارش در دادگاه حاضر بود در دفاع از خود گفت:«قبول دارم اشتباه کردم و تقاضای بخشش دارم.»

بعد از دفاعیات متهمان،مادر دختر جوان خطاب به قاضی دادگاه گفت:«آقای قاضی مادر یکی از این متهمان بارها با عجز و گریه به خانه ما مراجعه کرده و طلب بخشش کرده است.می دانم که همسر کم سن و سال دیگری هم باردار است.من به خاطر این طفل معصوم حاضر در دادگاه و آن زن باردار و اشک های آن مادر،حاضر به بخشش هستم اما این متهمان باید سی میلیون تومان غرامت بپردازند.»

قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات شاکیان پرونده و دفاعیات متهمان برای صدور رای وارد شور شدند.در همین حال خانواده متهمان و خود آنها بار دیگر با التماس از شاکیان طلب بخشش کردند.

رای دادگاه به زودی صادر شده و به طرفین پرونده ابلاغ می شود.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها