|
کدخبر: 161848

شهناز پلنگ؛ دزد عروسی ها دستگیر شد

میهمان باهوش جشن عروسی وقتی با زن مرموزی روبه‌رو شد، پنهانی از وی فیلمبرداری کرد تا راز دزدی‌های سریالی فاش شود.

این زن زیرک به کارش بسیار وارد بود. همانند یک میهمان ویژه وارد تالارهای عروسی می‌شد و دست به سرقت‌های طلایی می‌زد.

وی آنقدر اعتماد به نفس دارد و زیرکانه عمل می‌کند که گاهی پلیس را به اشتباه می‌اندازد و با ادعاهایی که دارد می‌خواهد هرطور شده مسیر تحقیقات را تغییر دهد و با بی‌گناه جلوه دادن خود از چنگ قانون بگریزد.

«شهناز پلنگ » ۳۰ ساله است و رازش زمانی فاش شد که یکی از میهمانان به رفتارهایش مشکوک شد و با فیلمبرداری از حرکاتش توانست صحنه‌های سرقت را به دست پلیس برساند.

وی که می‌دانست اگر لب به اعتراف بگشاید به زندان می‌رود قصد داشت با دروغ‌پردازی از چنگ قانون بگریزد، ولی وقتی با صحنه‌های سرقت‌هایش روبه‌رو شد، چاره‌ای جز اعتراف ندید.

بازداشت تبهکار شیک‌پوش مراسم‌های عروسی

این تبهکار با تیپ‌های مختلف و شیک به عنوان میهمانان عروس و داماد به تالارهای عروسی می‌رفت و هنگامی که میهمانان مشغول اجرای مراسم و شادی بودند، نقشه زیرکانه و البته تبهکارانه‌اش را به اجرا می‌گذاشت و با خونسردی مثال‌زدنی‌اش از محل سرقت فرار می‌کرد.

پلیس هنگامی که در حال تجسس برای ردیابی این دزد پنجه‌ طلا بود با کمک یکی از میهمانان باهوش که صحنه سرقت را فیلمبرداری کرده بود، موفق به یافتن سرنخ‌های طلایی دیگر شد و به نتایج خوبی رسید.

کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته چند تالار دریافتند عامل سرقت همه دزدی‌ها یک زن است و این دزد کسی جز زنی معروف به شهناز پلنگ نیست و وی برای اینکه تحت‌شناسایی و ردیابی قرار نگیرد، با لباس‌های گوناگون و گریم‌های ماهرانه وارد عمل می‌شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها