|
کدخبر: 162052

دستگیری 3 متهم در پوشش الو پیک + عکس

سرهنگ اردشیر نادری گفت: ۳ نفر در پوشش الو پیک اقدام به جابه جایی مشروبات الکلی می کردند که توسط ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو دستگیر شدند.

حوادث دستگیری 3 متهم در پوشش الو پیک + عکس

سرهنگ اردشیر نادری، سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت  در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۲، اظهارکرد: در این مرحله از طرح، ۹۹ نفر دستگیر شدند.این مقام انتظامی ادامه داد: از این تعداد ۴۵ نفر سارق و ۲۰ نفر خرده فروش مواد مخدر هستند.

وی توضیح داد: ۱۳ حکم قضایی اخذ شد.۳۰۰ لیتر مشروبات الکی کشف، ۱۶ گالن پیش ساخته الکلی و برنج، ۹ دستگاه موتورسیکلت و خودرو کشف و ضبط گردید.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ۳ نفر در پوشش الو پیک اقدام به جابجایی مشروبات الکلی میکردند که توسط ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو دستگیر شدند.

سرهنگ نادری افزود: باند ۵ نفره خانم دستگیر شدند که یک نفر آن ها به زندان و ۴ نفر دیگر با قرار وثیقه آزاد شدند. شیوه و شگرد این متهمان اینگونه بود که با مشترکین خود تماس می گرفتند و خود را به نام شرکت مخابراتی معرفی می کردند و می گفتند ما شماره ای مشابه شماره شما را داریم اگر داوطلب هستید خریداری کنید و به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان می فروختند؛ وقتی مشتریان محتویات داخل پاکت را نگاه میکردند شماره داخل اون با شماره ای که قبلا اعلام کرده بودند مغایرت داشت ک با این ترفند سیمکارت ۳۰ هزار تومانی را ۲۰۰ هزار تومان می فروختند. از آنان ۱۵۰ سیمکارت کشف شد. انگیزه متهمان منفعت طلبی بود.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها