|
کدخبر: 311362

پول پسر ۱۶ ساله را قاتل کرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از قتل نوجوان 17 ساله‌ای در شهر کرمانشاه توسط دوست 16 ساله‌اش، رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

جامعه پول پسر ۱۶ ساله را قاتل کرد

سرهنگ علی کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از قتل نوجوان 17 ساله‌ای در شهر کرمانشاه توسط دوست 16 ساله‌اش، رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهر تهران شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاران خود در مرکز کشور، طی عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده با وجود انکارهای اولیه در نهایت به قتل دوستش اعتراف و عنوان کرد به خاطر طلب سه میلیون ریالی که از مقتول داشته و او حاضر به پس دادنش نبوده است دچار اختلاف شده است.

وی گفت: طبق اظهارات متهم به قتل، کری‌خوانی وی و مقتول در فضای مجازی در نهایت منجر به قرار برای ملاقات حضوری جهت نزاع می‌شود که در این درگیری فرد قاتل یک ضربه به کنار گردن مقتول می‌زند و همین ضربه باعث فوت وی می‌شود.

کرمی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها