|
کدخبر: 310853

آخرین خبر از افراد خطرناک آبادانی

در پی وقوع چند فقره تیراندازی رعب آور در روستاهای تنگه۲،۳ آبادان موضوع جهت شناسایی ودستگیری عاملین این تیراندازیها به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرمانده انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جامعه آخرین خبر از افراد خطرناک آبادانی

در پی وقوع چند فقره تیراندازی رعب آور در روستاهای تنگه۲،۳ آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملین این تیراندازیها به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرمانده انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

در این راستا مأموران  پاسگاه ابوشانک آبادان موفق به شناسایی ۳نفر از عامین تیراندازیهای روستاهای تنگه ۲،۳ آبادان که ۲نفر از این افراد گرایش به جریان منحط وهابیت داشتند شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی مأموران پاسگاه ابوشانک  با همکاری یگان امداد شهرستان آبادان متهمین را در چند عملیات جداگانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

 در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲سلاح شکاری و یک سلاح وینچستر غیرمجاز  وهمچنین چند تفنگ ساچمه زن وسلاحهای سرد وهمچنین دوربینهای مداربسته سرقتی کشف وضبط گردید.

متهمان در بازجویهای فنی علت این تیراندازیها را قدرتنمایی و ترساندن اهالی اعلام کردند متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: صد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها