|
کدخبر: 311310

چاقوکشی مرگبار دو قاچاقچی تهران بر سر زن معتاد

تحقیقات در پرونده قتل مردی نشان می داد که رقیب عشقی وی، دو آدمکش اجیر کرده است که تحقیقات برای دستگیری آدمکشان اجیر شده ادامه دارد.

جامعه چاقوکشی مرگبار دو قاچاقچی تهران بر سر زن معتاد

تحقیقات در پرونده قتل مردی نشان می داد که رقیب عشقی وی، دو آدمکش اجیر کرده است که تحقیقات برای دستگیری آدمکشان اجیر شده ادامه دارد. 

بامداد جمعه به قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در درگیری به قتل رسیده است. وی در خیابان از سوی دو موتور سوار  هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته بود. به گفته شاهدان زنی جوان نیز همراه مقتول بوده که پس از حمله مرگبار موتورسواران، گریخته بود. در ادامه تحقیقات هویت این زن به دست آمد و او دستگیر شد.

وی دیروز در تحقیقات گفت: با مقتول چند ماه قبل آشنا شدم. من مدت ها بود که به دام اعتیاد گرفتار شده و از مقتول مواد می خریدم. اما او به تازگی دچار سوء ظن شده و به من شک کرده بود. وی تصور می کرد من به او خیانت می کنم و با مواد فروشی به نام سهیل ارتباط دارم.

وی ادامه داد: روز حادثه با مقتول قرار گذاشتم تا با یکدیگر صحبت کنیم اما دو جوان موتور سوار به سمت ما حمله کردند. از من خواستند که آنجا را ترک کنم چون می گفتند قصد معامله موتور دارد اما ناگهان با چاقو به جان مرد موردعلاقه ام افتادند و من از ترسم آنجا را ترک کردم.  

این زن جوان در حالی چنین ادعایی مطرح کرده که تحقیقات نشان می داد سهیل رقیب عشقی مقتول به خاطر این زن، ‌دو آدمکش اجیر کرده و آنها روز حادثه سوار بر موتور به سمت طعمه خود هجوم برده و جانش را گرفتند.

تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت و سهیل ادامه دارد.

منبع: برترین ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها