|
کدخبر: 309212

آمار تکان‌دهنده از سفرهای روزانه تهرانی‌ها

رئیس پلیس راهور پایتخت به آمار سفر های روزانه پرداخت و تاکید کرد: سفر های روزانه از مرز ۲۰ میلیون گذشته است. روزانه ۹ هزار مورد خبر داریم که ۲ هزار موردش تصادف است.

جامعه آمار تکان‌دهنده از سفرهای روزانه تهرانی‌ها

سرهنگ موسوی پور، رئیس پلیس راهور پایتخت با حضور در یکصدو هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از مرداد ماه شهرداری جلسات را برای مهرماه برگزار کرد، گفت: تلاش شد تا گلوگاه های ترافیکی بررسی شود و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پایتخت در حال حاضر ۹ میلیون موتورسیکلت دارد، بر ضرورت رعایت نکات ترافیکی توسط راکبان تاکید کرد و اظهار داشت: در بعضی نقاط تهران تجمیع مراکز آموزشی داریم. پس بلافاصله بزرگراه های ما را درگیر می کند آیا وضعیت معابر ما در آن نقاط جوابگوست ؟! البته که نقاطی که تجمیع مراکز آموزشی داریم شناسایی شده و از یک ساعت قبل از تعطیلی، همکاران ما در محل حاضر می شوند. ضمن اینکه طی جلساتی که با شهرداری داشتیم، فعالیت های عمرانی را که احتمال می دادیم برای اول مهر مشکل ایجاد کند، کنترل کردیم. تاکید می کنم که این کار با همکاری /tags/شهرداری انجام شد.

موسوی پور با بیان اینکه ۱۲۶ نقطه و گلوگاه ترافیکی در تهران را شناسایی کرده ایم، گفت: در ساعات مورد نیاز نیروهای خود را در این گلوگاه ها مستقر می کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در ۳۰۰ مدرسه در حال احیای پلیس مدرسه هستیم.

وی سپس به آمار سفر های روزانه پرداخت و تاکید کرد: سفر های روزانه از مرز ۲۰ میلیون گذشته است. روزانه ۹ هزار مورد خبر داریم که ۲ هزار موردش تصادف است.

موسوی پور تصریح کرد: راهبرد ما در کنترل ترافیک، بحث اصلاح هندسی است. قرار است یک کارگروه مشترک بین پلیس و معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری تشکیل شود. جلساتی هم با آقای هرمزی داشته ایم.

وی با اشاره به مدیریت هوشمند کنترل ترافیک گفت: ما باید در محل ها دوربین ها را افزایش دهیم. دوربین های ما ثبت تخلفات را انجام داده و و پلاک خوان است.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره‌ به ساماندهی حمل بار و مسافر با استفاده از سامانه های الکترونیکی تصریح کرد: انضباط ترافیکی، کنترل سرعت در معابر توسط راهور و برخورد با استفاده کنندگان از تلفن همراه از مطالبات مردم است. همچنین برخورد بابت عدم استفاده از کمربند ایمنی از دیگر مطالبات مردم است.

منبع: سایت شهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها