|
کدخبر: 308881

درگیری مسلحانه در خراسان جنوبی / ماجرا چیست؟

در درگیری مسلحانه مأموران انتظامی خراسان جنوبی در منطقه کویری "حلوان" شهرستان طبس ۲ شرور مسلح به هلاکت رسیدند.

جامعه درگیری مسلحانه در خراسان جنوبی / ماجرا چیست؟

 سردار"حسن شجاعی نسب" بیان کرد: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان  قاچاقچیان مواد مخدر در بخش های کویری شهرستان طبس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدراستان خراسان جنوبی با اجرای طرح های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت تیزرو با ۴ نفر از اشرار مسلح را در محور کویری "طبس به یزد" منطقه کویری حلوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راکبان موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران پلیس به سمت آن ها تیراندازی کردند که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و سرانجام با آتش پرحجم مأموران پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه عملیات پلیس جهت دستگیری اشرار متواری شده نیز ادامه دارد، تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه، ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۲۴۰ کیلوگرم تریاک ، ۳ قبضه سلاح جنگی به همراه ۷ تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی، از اشرار کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله نموده و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها