|
کدخبر: 303064

اتمام حجت سخنگوی شورای شهر با این افراد

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی برخورد و از این پس سازندگان بناهای غیرمجاز خواب راحت نخواهند داشت.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از برج میلاد در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه چند روز گذشته خلازیر گفت: روز گذشته در جلسه شورای شهر تهران به این موضوع پرداخته شد و آقای چمران رئیس شورای شهر و سایر اعضا از برخورد قانونی با سازندگان بناهای غیرمجاز حمایت کردند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداران کلانشهرها در نامه‌‌ای به رؤسای قوا خواستار جرم‌انگاری در ساخت‌وسازهای غیرمجاز شدند.

نادعلی با تأکید بر این موضوع که ۵ نفر در حادثه خلازیر جان خود را از دست دادند، گفت: مراسم تشییع شهدای پلیس امروز برگزار شد و مسؤولین پلیس به جد اعلام کردند با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند و شورا و شهرداری‌ هم در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گفته نادعلی، سازندگان غیرمجاز از این پس نمی‌توانند خواب راحت داشته باشند و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص آسیب‌های اجتماعی در تهران ،گفت:‌کاهش آسیب‌ها در دستور کار است و با تشکیل قرارگاه اجتماعی اقدامات خوبی  صورت گرفته است.

عضو شورای شهر تهران به موضوع جمع‌آوری معتادین متجاهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی در قرارگاه صورت گرفت؛ سایر دستگاه‌ها هم در این زمینه مسؤولیت دارند و همچنین قرار است مسوولین شهری در خصوص   کارهایی که در راستای کاهش آسیب‌ها انجام داده اند گزارشی در شورا ارائه کنند.

به گفته نادعلی ۲۲هزار معتاد متجاهر در تهران وجود داشت که در حال حاضر بخش عمده‌ا

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها