|
کدخبر: 278217

گزارش گسترش نیوز از یکصد و سومین جلسه شورای شهر تهران

برخورد شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز

پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران، درحاشیه یکصد و سومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: با تلاش تعداد بالایی نزدیک به ۶۵۰ نفر از نیروهای شهرداری، توانستیم جلوی ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۹ تهران را بگیریم.

شهری برخورد شهرداری با ساخت و سازهای غیرمجاز

سروری گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در مدت اخیر مشکلات بسیاری را برای پایتخت و منطقه ۱۹ به وجود آورده بود اما با تلاش شبانه روزی در این منطقه برخوردهای لازم صورت گرفته و این روند ادامه خواهد یافت.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه دادسرای ناحیه ۳۷ تهران با شهردرای منطقه ۱۹ همکاری کرده است، گفت: شهرداری با ۱۵۰ نیروی یگان حفاظتی، ۴۰۰ نیروی شهربان و ۱۰۰ نیروی منطقه با استفاده از ماشین آلات خود ۶۰ قطعه چهار دیواری، ۱۵ قطعه سوله و ۲۰ باب واحد تجاری را آزاد کرده است.

وی افزود: در شهرداری منطقه ۵ نیز اتفاقات خوبی افتاده و تقاضا می شود در دیگر مناطق نیز همچون منطقه ۱۹ اقدامات لازم را در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند. شورای شهر به شدت و با حساسیت این موضوع را پیگیری می کند و نسبت به کوتاهی ها برخورد لازم را خواهد داشت اما هم اکنون از تلاش های صورت گرفته تقدیر می کنیم. باید برخورد لازم صورت بگیرد که شاهد موارد این چنینی در گوشه و کنار تهران نباشیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها