|
کدخبر: 300267

دستگیری ۷۲ سارق در تهران

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۷۲ سارق در طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در شرق استان تهران خبر داد و گفت: طی این طرح ۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است.

سرهنگ شهرام امیریان صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس که به مدت ۷۲ ساعت در سراسر شرق استان تهران اجرا شد، اظهار داشت: این عملیات از سلسله اقداماتی است که با هدف دستگیری سارقان، کشف کالای قاچاق و اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش طراحی و عملیاتی شده که دستاوردهای بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.

وی با تأکید بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان گفت: برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به‌حساب می‌آید.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستاوردهای این طرح خاطرنشان کرد: در حوزه مواد مخدر که از آن به‌عنوان ابر آسیب جامعه یاد می‌کنیم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۵۳ کیلو و ۸۴۰ گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۵ خرده‌فروش و ۷۴ معتاد متجاهر شدند.

سرهنگ امیریان با بیان اینکه طی این طرح ۲باند قاچاق مواد مخدر منهدم شده است، ادامه داد: اجرای طرح‌های پاکسازی در کانون‌های جرم و نقاط آلوده استان با رضایتمندی مردم همراه بود که از همکاری مردم و دستگاه‌ها نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۹ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در طی این عملیات خبر داد و گفت: در این رابطه ۷۲ سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

وی در بخش دیگر با اشاره به پیگیری جدی پلیس استان در راستای اجرای تدابیر فرمانده مقتدر فراجا و مطالبه مردمی در بحث مقابله و برخورد با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: با پیگیری و رصد دقیق پلیس، ۵ نفر از اراذل و اوباش معروف دستگیر و مقادیری انواع سلاح گرم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در حوزه پلیس راهور و راه، از برخورد با بر هم زنندگان نظم ترافیکی خبر داد و تصریح کرد: رعایت انضباط ترافیکی یکی از حقوق اجتماعی افراد است و پلیس با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند که نشانه آن توقیف ۱۳۱ دستگاه خودرو متخلف و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت با سایر تخلفات راهنمایی و رانندگی است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها