|
کدخبر: 299653

دستگیری سارق اموال بیمارستان

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۲ نفر از عوامل سرقت از بیماران در بیمارستان خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از بیماران یکی از بیمارستان‌های شهرستان ری، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل آن یگان وارد عمل شده و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان که یک مرد و یک زن بودند با مراجعه به اتاق بیماران و اتاق استراحت پرستاران، اقدام به سرقت کیف، تلفن همراه و وجه نقد آنان می‌کنند.

وی افزود: با پایش تصویری دوربین‌های شهری و اقدامات اطلاعاتی، متهمان که افرادی حدوداً ۳۰ و ۳۳ ساله و دارای سوابق متعدد سرقت بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: عوامل تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در گام بعدی با داشتن این اطلاعات اقدام به گشت زنی در اطراف و فضای داخل بیمارستان پرداختند و موفق شدند روز گذشته سارقان را مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر و اموال ۳ نفر از مال باختگان از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود و ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف نموده که تاکنون ۳ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده اند، متهمان نیز جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر مالباختگان تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها