|
کدخبر: 300051

اجرای طرح دستگیری سارقان مامور نما

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: ۳۱ سارق دستگیر و ۲۲ فقره سرقت کشف شد.

سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های تحت پوشش مأمور، طرحی با موضوع مقابله با سارقان تحت پوشش مأمور در تیر ماه سال جاری به مدت ۳ روز با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح در سطح استان‌های هدف انجام شد، افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۱ نفر سارق تحت پوشش مأمور ۵۱ درصد سابقه دار و ۴۹ درصد فاقد سابقه دستگیر و ۲۲ فقره سرقت نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان البرز، تهران بزرگ، آذربایجان غربی و فرماندهی ویژه شرق استان تهران بوده است.

وی در ادامه ضمن هشدار به شهروندان بر لزوم هوشیاری بیشتر در برخورد با افراد مدعی مأمور دستگاه‌های مختلف مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هموطنان می‌بایست قبل از ورود افراد ناشناس به داخل منزل با بهانه‌هایی متفاوت جوانب احتیاط را رعایت کرده و مجرمان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

سردار قنبری اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند چنانچه شخص یا اشخاصی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس حتی با پوشیدن لباس پلیس و فاقد خودروی آرم‌دار پلیس قصد بازرسی بدنی شما و یا بررسی وجوه نقدی شما را داشتند قبل از هر اقدامی حتماً از آن بخواهید که کارت شناسایی و برگه‌های مأموریتی و هویتی معتبر را به شما ارائه دهد در غیر این صورت مراتب را به ۱۱۰ اطلاع و از همکاری بدون هماهنگی پلیس پرهیز کنید.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها