|
کدخبر: 299643

دستگیری ۳ سارق باغ و مزارع

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.

جامعه دستگیری ۳ سارق باغ و مزارع

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع چند فقره سرقت در هفته‌های اخیر از انباری باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد فشافویه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل تجسس کلانتری حسن آباد با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و بازبینی دوربین‌های مدار بسته هویت و مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی کردند.

طرهانی بیان داشت: با بدست آمدن این اطلاعات و با دادن مشخصات ظاهری سارقان به عوامل گشت کلانتری، گشت زنی‌های هدفمند محسوس و نامحسوس آغاز شد که سرانجام عوامل گشت کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که متوجه حضور سارقان در داخل یک باغ شده که بلا فاصله وارد عمل و در پی یک تعقیب و گریز هر ۳ متهم دستگیر که در بازرسی اولیه از آنان مقداری کابل و لوازم سرقتی از باغات کشف و به کلانتری انتقال داده شدند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری کهریزک در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از باغ‌ها در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی، عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: تاکنون ۵ مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه و از متهمان شکایت خود را ثبت کرده و، متهمان نیز پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها