|
کدخبر: 299756

کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو به خصوص در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۲ مرد جوان با پوشاندن چهره خود در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت خودروهای شهروندان کرده و متواری شده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند.

وی گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم آنها را و اخذ نیابت قضائی در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۴ دستگاه کامپیوتر خودرو(ECU) مسروقه، شاه کلید، سوئیچ خودرو،لب تاپ، پلاک‌های جعلی و بریده شده کشف شد.

وی در پایان بیان داشت: این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت چندین فقره خودرو در تهران اعتراف کردند، گفت: ۱۱ خودرو سرقتی که سارقان به چند مالخر فروخته بودند نیز در این عملیات پلیسی کشف شد و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره دوم قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها