|
کدخبر: 299242

کشف ۲ تن مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته و جمع آوری ۱۸۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروش خبر داد.

سردار "ایرج کاکاوند" گفت: با رصد قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی کشور به ویژه در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان، ویژه غرب استان تهران و سیستان و بلوچستان مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله‌های سنگینی از مواد مخدر را از مرز‌های شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا افزود: ماموران انتظامی استان‌های ذکر شده، به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و ضمن انهدام ۱۳ باند قاچاق مواد مخدر، موفق به کشف ۲ تن و ۴۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و توقیف ۹۵ دستگاه خودرو از سوداگران مرگ شدند.
 
وی گفت: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۴ نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر) ۶ قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
 
سردار کاکاوند افزود: همچنین تعداد ۸۶۴ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۱۰۱۷ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها