|
کدخبر: 298915

کشف ۲۷۵ کیلو مواد مخدر در این استان

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲۷۵ کیلو تریاک در عملیات ضربتی پلیس شهرستان منوجان خبر داد.

سردار عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر منوجان بر اساس اقدامات اطلاعاتی پلیس تهران از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محورهای فرعی این شهرستان مطلع و با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد در یکی از نقاط کور فرعی قلعه گنج به منوجان مستقر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس هنگام پایش چندین ساعته این محور با ورود همزمان یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه پراید به محدوده ایست و بازرسی خود مواجه شدند که راننده وانت بدون توجه به ایست ماموران قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای پلیس را داشت اما با موضع گیری مناسب و سرعت عمل ماموران خیلی زود متوقف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات راننده وانت دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۲۷۵ کیلو تریاک کشف و متهم مربوطه نیز پس از واکاوی های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل عبور قاچاقچیان و جابجایی محموله های مواد مخدر است که برای مبارزه با سوداگران مرگ متحمل هزنیه های مادی و جانی زیادی می شود.

منوجان در فاصله ۴۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها