|
کدخبر: 298661

کشف بیش از ۴تن مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، گفت: با پیگیری ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

"ایرج کاکاوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای اجرای طرح های پاک سازی و با هدف مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر، با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی جان برکف و پر تلاش سراسرکشور بویژه فرماندهی انتظامی استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، لرستان، تهران بزرگ و ...از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند، مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی استان های ذکر شده، با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای بیش از ۳۷۳ طرح در سراسر کشور، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه، ضمن کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر، موفق به انهدام  ۱۳ باند قاچاق مواد مخدر و توقیف ۸۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از ۲ هزار و ۴۱۴ نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر) ۸ قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار کاکاوند در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در راستای پاک سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی،  ۷۴۲ نفر خرده فروش مواد مخدر  دستگیر و ۹۵۴ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

وی در خاتمه با قدردانی از پیگیری و تلاش های مجاهدت گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق شماره ۱۱۰ در اختیا ر پلیس قرار دهند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها