|
کدخبر: 298156

کشف و ضبط ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه ابتدای سال جاری در سطح استان خبر داد.

سلیمان ریاحی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: اعتیاد به عنوان یکی از بزرگترین معضلات جامعه جهانی است که زیان‌های جدی به افراد وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه اعتیاد باعث افزایش جرایم می‌شود، بیان کرد: یکی از مهمترین ابزارهایی که می‌تواند در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد کمک کند، رسانه‌ها و خبرنگاران هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته مجموعاً ۴ هزار کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

ریاحی با بیان اینکه همچنین ۳ هزار و ۱۰۰ نفر مجرم مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند، گفت: باب منزل و اماکن آلوده به مواد مخدر و توزیع مواد مخدر نیز در سال گذشته پلمب شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ عملیات انتظامی و اطلاعاتی انجام شد، مطرح کرد: در سه ماهه سال جاری ۸۰۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف، ۱۱۰ نفر مجرم دستگیر، ۵ باند توزیع مواد مخدر منهدم و ۱۲ باب اماکن و منزل پلمب شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها