|
کدخبر: 295162

واکنش مدیرعامل واگن سازی تهران به این اقدام

مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران نسبت به تولید مخازن زباله در این مجموعه واکنش نشان داد.

رضا شیخ طاهری در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مجموعه واگن سازی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص تولید مخازن زباله در این شرکت گفت: ما در شرکت واگن سازی تهران یک زیرساخت تولیدی داریم که پیشتر دو سالن بزرگ ما ظرفیت تولیدشان کامل نبود. بر همین اساس مدیرعامل وقت تصمیم گرفته برای تکمیل این ظرفیت از ظرفیت‌های موجود برای تولید مخازن زباله استفاده کند. البته این کار در آن مقطع برای تکمیل این سالن‌های تولیدی کار درستی بوده است.

وی افزود: ولی بی‌تردید ظرفیت‌های این مجموعه باید برای کارهای بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. تولید مخازن زباله در سال ۱۴۰۱ انجام شده بوده و فعلا تولید این مخازن متوقف شده است. بی تردید کارخانه ای با این زیرساخت باید به سراغ کارهای بزرگ برود و تولید کارهای بزرگ را انجام دهد.

وی تاکید کرد: این مجموعه یک کارخانه تولید واگن بوده اما به دلایلی در سال‌های قبل تولید واگن‌ها متوقف شده بوده و برای حفظ حیات مجموعه و لزوم انجام کار در آن به سراغ تعمیر و نگهداری واگن‌ها رفته و کل کار مجموعه به این امر اختصاص پیدا کرده است ولی ما رسالتی را بر عهده داریم که باید آن را اجرایی کنیم و آن تولید واگن است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها