|
کدخبر: 295138

بازسازی واگن های قدیمی مترو در این تاریخ

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقای کیفی ۲۹ رام قطار کلید خورده است و تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می‌کنیم.

جامعه بازسازی واگن های قدیمی مترو در این تاریخ

رضا شیخ طاهری مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران در حاشیه مراسم بازدید اعضای شورای شهر از شرکت واگن سازی با بیان اینکه به روزترین زیرساخت حمل و نقل درون شهری را در اختیار داریم گفت: طی ۲۰ سال گذشته رسالت خوبی را در حوزه توسعه ناوگان نو ایجاد کرده‌ایم و بیش از هزار و ۱۰۰ واگن در این مجموعه تولید شده است.

وی گفت: در حال حاضر سلامت فنی واگن‌های تهران به روز است و برای این موضوع به خود می‌بالیم.

شیخ طاهری درباره توسعه مترو تهران گفت: استفاده بیشتر از مترو موضوع پر اهمیتی است که باید نسبت به آن اهتمام ورزید و کاملاً آماده هستیم تا تمام ظرفیت خود برای اجرای تصمیمات شورای شهر تهران به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران گفت: درکنار تولید واگن‌های نو نباید فراموش کنیم که بازسازی ناوگان کنونی و اورهال آنها موضوع پر اهمیتی است و در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد اورهال قطارهای انجام شده است.

در ادامه مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه بودجه خوبی برای حمل و نقل عمومی تخصیص یافته است گفت: در کنار اقداماتی که سالانه در حوزه اورهال انجام می‌شود از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقای کیفی ۲۹ رام قطار کلید خورده است.

وی ادامه داد: تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می‌کنیم و در قطارهای قدیمی تر وضعیت مناسبی نداشته ایم و میزان در دسترس بودن ناوگان قدیمی کمتر از ۲۰ درصد است.

درستی یا بیان اینکه کمبود ناوگان متروی تهران را آزار می‌دهد گفت: اعتقاد ما این است اگر مدیریت درست داشته باشیم می‌توانیم کیفیت خدمت‌رسانی خود را بیشتر کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: امیدوارم بتوانیم فرایند بهبود کیفیت را به درستی انجام دهیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها