|
کدخبر: 269767

جست و جو برای شناسایی مفقودی ها ادامه دارد

فرماندار فیروزکوه از ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی بر اثر سیلاب فیروزکوه تا به حال خبر داد و گفت: عوامل خدماتی در تلاشند خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستا‌های آسیب‌دیده برقرار شود.

محمد حیدری‌منش با اشاره به وقوع سیلاب و اقدامات صورت‌گرفته در جهت کاهش آسیب‌ها اظهار داشت: روستا‌های مرزداران، آتشان، دهگردان و حصارگل دچار سیلاب و آسیب شده‌اند که با کمک عوامل امدادی و خدماتی حاضر در فیروزکوه راه دسترسی به این روستا‌ها بازگشایی شده است و تلاش برای بازگشایی ادامه راه‌های دسترسی ادامه دارد.

وی افزود: تا به حال به‌واسطه صدمات ناشی از سیلاب در فیروزکوه ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی به ثبت رسیده است که تلاش برای شناسایی سایر مفقودی‌ها ادامه دارد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: به‌دستور استاندار تهران نیرو‌های امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری‌های استان تهران جهت خدمات‌رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه‌روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است و پخت غذای گرم نیز در مناطق آسیب‌دیده انجام می‌شود.

حیدری‌منش تصریح کرد: عوامل خدماتی در تلاش هستند خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستا‌های آسیب‌دیده برقرار شود.

فرماندار فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت استانی و کمک مجموعه‌های مختلف و نیز مسئولان کشوری نگرانی مردم برطرف شود و زندگی مردم روال عادی بگیرد لذا از مردم درخواست داریم در راستای تسهیل خدمات‌رسانی از ورود به این مناطق خودداری کنند.

منبع: تابناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها