|
کدخبر: 269754

جان باختن ۶ نفر در سیل یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از فوت ۶ نفر و مصدومیت ۱۰ نفر در حوادث ناشی از سیل این روزهای یزد خبر داد.

حوادث جان باختن ۶ نفر در سیل یزد

سیدحسین طباطبایی در یزد با اشاره به خسارت‌های رخ داده از سیل در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر آمار متوفیان مرتبط با سیل اخیر استان یزد ۶ نفر بودند.

وی ادامه داد: یک نفر از متوفیان در محله اکبرآباد یزد، یک مورد در خیابان حضرت مهدی(عج) یزد، یک نفر در روستای بنادک سادات، یک نفر در کویر اطراف یزد، یک مورد در مروست و یک نفر هم در روستای شواز شهرستان تفت بودند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با بیان اینکه این آمار مربوط به ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه امروز شنبه هشتم مرداد است خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر مصدوم هم توسط عوامل اورژانس امداد رسانی شده اند البته آمار امداد و نجات هلال احمر هم باید به این آمار افزوده شود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: اورژانس استان از ابتدای اعلام هشدار سیل، ۵۸ آمبولانس و ۱۱۶ نیروی عملیاتی را برای امداد‌رسانی به مردم سیل زده به صورت آماده‌باش قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز هشدار زرد از طرف هواشناسی اعلام شده و تا دوشنبه امکان بارش های پراکنده وجود دارد، برای جمع بندی آمار و اعلام آمار نهایی زود است و به محض پایان هشدار و امدادرسانی، آمارهای نهایی اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد ادامه داد: اعلام این خبر و آمار به منزله اعلام وضعیت سفید نیست و همچنان در وضعیت زرد قرار داریم و لازم است که مردم رعایت هرچه بیشتر را انجام دهند و از ترددهای غیرضروری خودداری و مسیر را برای رسیدن خودروهای امدادی باز بگذازند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها