|
کدخبر: 187500

مراکز عرضه بهداشتی دام اعلام شد+جزئیات

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی در روز عرفه و عید سعید قربان، بر اساس ابلاغیه ستاد مدیریت بیماری کرونا مبنی بر فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام، همه امکانات و ظرفیت این سازمان را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان با آرامش و اطمینان، نسبت به ادای نذورات خود در این ایام اقدام کنند.

جامعه مراکز عرضه بهداشتی دام اعلام شد+جزئیات

سید سعید راد با تأکید بر اینکه عرضه بهداشتی دام در ۱۵ نقطه شامل ۳ مرکز ثابت و ۱۲ جایگاه موقت در نقاط مختلف شهر تهران و با رعایت پروتکل‌های مربوطه و با حضور دامپزشکان و انجام معاینه تأیید سلامت دام صورت می‌گیرد، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان، به خرید دام از مراکز معتبر اقدام کنند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری‌های صمیمانه شهرداری‌های مناطق برای احداث جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام برای روز عرفه و عید سعید قربان، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خودشان و دیگران در مراجعه به مراکز عرضه بهداشتی دام، نکات مربوط به ایمنی فردی و جمعی را برای پرهیز از ابتلا به کرونا و انتقال آن به دقت رعایت کنند.

وی از فعالیت مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام در سه پهنه شهر تهران در روز عرفه و عید سعید قربان خبر داد و افزود: این سه مرکز در مناطق 4، 15 و 18 واقع شده‌اند و شهروندان می‌توانند دام زنده مورد نیاز خود را در این مراکز با نرخ مصوب، وزن دقیق و زیر نظر دامپزشکان تهیه نمایند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام در ۱۲ نقطه در مناطق ۱، ۵، ۷، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۹، ۲۰ ۲۱ و ۲۲ آماده‌سازی و راه‌اندازی شده‌اند،  نشانی مراکز ثابت عرضه بهداشتی دام را به شرح زیر اعلام کرد.

جایگاه منطقه ۴ به نشانی: تهران‌پارس، حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران باباییان)، کوچه شیدا

جایگاه منطقه ۱۵ به نشانی: بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام رضا (ع)

جایگاه منطقه ۱۸ به نشانی: بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم

همچنین ۱۵ مرکز ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام امروز (سه‌شنبه ۲۹ تیر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و در عید سعید قربان (روز چهارشنبه ۳۰ تیر) از ساعت ۵ بامداد تا ۱۵ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز خواهد بود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر