|
کدخبر: 182156

پیش بینی وضع هوا تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و شمال شرق کشور رگبار پراکنده، رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود.

جامعه پیش بینی وضع هوا تا پایان هفته

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از روز دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور علاوه بر استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، در اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

ضیائیان تاکید کرد: از فردا تا پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و شمال شرق کشور رگبار پراکنده گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا پایان هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود افزود: همچنین روز چهارشنبه در جنوب سمنان و بخش‌هایی از مرکز و روز پنجشنبه نیز در شرق و جنوب شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور سرعت وزش باد افزایش می یابد و موجب خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق می‌شود.

ضیائیان درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف است و در بعد از ظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای هوای تهران به ۳۶ درجه و کمترین آن به ۲۸ درجه می رسد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها