|
کدخبر: 181866

پیش بینی وضع هوا در ۵ روز آینده

کارشناس هواشناسی گفت: از روز دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

جامعه پیش بینی وضع هوا در ۵ روز آینده

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در ۵ روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است گفت: در این مدت برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و هرمزگان در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: امشب و فردا در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و از روز دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور علاوه بر استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

ضیائیان بیان کرد: روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از امشب تا اواسط هفته شرق دریای عمان مواج است. از روز چهارشنبه تا آخر هفته در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش می یابد و در منطقه زابل گرد وخاک پیش بینی می‌شود.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد است و به تدریج نیمه ابری خواهد شد.  بیشترین دمای هوای تهران به ۳۷ درجه و کمترین آن  به ۲۷ درجه می رسد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها