|
کدخبر: 222652

سود خوب این سهامداران در روز بد بورس

امروز معامله‌گرها ۷۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱.۸درصد از کل سهام سپیدار سیستم آسیا معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «فولاد»، «پترول»، «شبندر» و «وبملت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۷۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۴۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۲۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۸درصد از کل سهام سپیدار سیستم آسیا معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ نمادی به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان نرسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۰نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین+ارزش+معاملات+00.09.13

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر