|
کدخبر: 194612

سهامداران خوش شانس امروز را بشناسید

امروز سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، سیمان تهران و فرآورده‌های نسوز پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، زرین معدن آسیا و سرمایه‌گذاری هامون صبا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس سهامداران خوش شانس امروز را بشناسید

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۳۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۵ هزارواحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۲میلیارد و ۶۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۵۶۳میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۲۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، سیمان تهران و فرآورده‌های نسوز پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولیدی کاشی تکسرام، پشم شیشه ایران و نیروکلر رضوی بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۴ میلیارد و ۲۵۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۷۹۰میلیارد تومان در ۵۱۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۸۹۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، زرین معدن آسیا و سرمایه‌گذاری هامون صبا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر