|
کدخبر: 187204

پالایشی یکم با ریزش به تعطیلات رفت

در این گزارش به ارزش روز پالایشی یکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

بورس پالایشی یکم با ریزش به تعطیلات رفت

امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ و در جریان معاملات بازار سهام ارزش معاملات صندوق پالایشی یکم با رشد افت شد، امروز قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با ریزش ۰.۳۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان رسید. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۵۳. ۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد.

امروز نماد پالایش امروز در آخرین روز معاملات و قبل از آغاز تعطیلات ۶ روزه تهران و کرج مثبت وسبزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با افت ۰.۵۳ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد.

در همین راستا در پایان معاملات امروز نماد پالایش ۰۵۳ درصد رشد کرد و در مجددا ۷ هزار تومانی ماندگار شد. در پایان معاملات امروز نماد شبریز بدلیل برگزاری مجمع متوقف شد، نماد شتران، شپنا نیز از روز گذشته متوقف می‌باشد و نماد شبندر نیز حدود ۱ ماه است که متوقف می‌باشد. نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افرایش ۱.۸۹ درصدی را تجربه کردند.

 

 

 

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها