|
کدخبر: 167456

ارزش پالایشی یکم بازهم سقوط کرد

صندوق پالایشی یکم، امروز اول اردیبهشت را منفی به پایان رساند و با ۲.۹۷ درصد افت نسبت به دیروز به قیمت پایانی ۷۰ هزار و ۳۱۰ ریال رسید.

بورس ارزش پالایشی یکم بازهم سقوط کرد

امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ صندوق پالایش بعد از چندروز که در مدار مثبت بود امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و منفی به پایان رسید، تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۳۲ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحد‌ها همراه بوده است. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با کاهش قیمت مواجه شدند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۲.۹۷ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۷۱ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۰.۶۱ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۲.۹۲ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با افت ۲.۹۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۷ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر