|
کدخبر: 165706

ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

صندوق پالایشی یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را با کاهش به پایان رساند و با ۱.۷ درصد نزول نسبت به دیروز به نرخ پایانی ۷۴ هزار و ۵۵۰ ریال رسید.

بورس ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

امروز ۲۵ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایشی یکم بعد از دو روز مثبت، امروز منفی به پایان رساند و تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۲۵ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحد‌ها همراه بوده است. امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص بود.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۵۲ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۸۲ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۱.۸۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۷۲ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش نرخ پایانی هر واحد از پالایشی یکم با افت ۱.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین نرخ معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۶۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به نرخ ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به نرخ ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر