|
کدخبر: 175240

پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و قرمزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۰.۹۸ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۶۶ هزار و ۷۰۰ ریال رسید

بورس پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

نماد‌های پالایشی امروز چهارشنبه ۵ خردادماه همانند روز گذشته با صف خرید شروع به کار کرد، اما در پایان معاملات روند نماد تغییر کرد و منفی شد. امروز نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۰.۱۳ درصد، پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۰.۴۲ درصدی، نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۱.۱۶ درصدی را تجربه کردند؛ و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۲۶ درصد افت تنها نماد منفی امروز بود.

امروز چهارشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با افت ۰.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با کاهش ۱.۳۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۶۴۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها