|
کدخبر: 173485

ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، چهارمین روز معاملاتی هفته را سبز به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۰.۳۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۰ هزار و ۵۴۰ ریال رسید.

بورس ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

نماد‌های پالایشی امروز سبز شروع به کارکردند، نماد شپنا با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت متوقف بود. امروز همانند روز‌های قبل نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۱.۰۳ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۰.۰۵ درصدی را تجربه کردند شبریز (پالایش نفت تبریز) تنها نماد منفی ۱.۷۶ درصد کاهش داشت.

امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۳۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۵۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۰۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۴ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر