|
کدخبر: 174267

پالایشی یکم امروز چقدر شد ؟

صندوق پالایشی یکم، اولین روز معاملاتی هفته را قرمز به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۴.۶۷ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۶۵ هزار و ۹۳۰ ریال رسید

بورس پالایشی یکم امروز چقدر شد ؟

نماد‌های پالایشی امروزدراولین روز معاملاتی هفته همانند هفته گذشته از ابتدا معاملات با کاهش قیمت و صف فروش مواجه بودند و سقوط شش درصدی را پشت سر گذاشتند تا بدترین عملکرد روزانه در کارنامه ثبت شود. نماد شپنا امروز از نماد‌های تاثیرگذار در افت شاخص بود.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۴.۷۴ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۴.۹۷ درصدی، پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۴.۸۲ درصدی و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۴ درصد کاهش را تجربه کردند.

امروز شنبه ۱ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با افت ۴.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۵۹۳ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۵.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۵۰۵ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر