|
کدخبر: 160562

معاملات مشکوک ۱۵ نماد در بورس

در روز رشد ۹ هزار واحدی شاخص، دو بانک، دو پتروشیمی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۷ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بورس معاملات مشکوک ۱۵ نماد در بورس

در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت نسبی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت با بهبود تقاضا، نماگر بازار با رشد ۹۰۶۶ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۲۵۴ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۶.۴ و ۴.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا، ایران خودرو، بانک ملت، بانک صادرات به همراه بانک تجارت با داد و ستد بیش از ۸۱۱، ۷۹۰، ۳۶۲، ۳۵۲ و ۳۳۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۶ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان حاضر در بازار دوم بورس با افت ۱.۳ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۸۰ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری کردستان، سرمایه گذاری گیلان، بانک دی، پتروشیمی قائد بصیر، بیمه پاسارگاد، زر ماکارون، بانک سرمایه، دارویی رازک، سیمرغ، بیمه تجارت نو، سرمایه گذاری آتیه دماوند، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش و ایران مرینوس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، دو پتروشیمی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها